Står som stilla

Känns det just nu - vi försöker få vardagen att rulla på i vanlig ordning om än lite haltande.
Men det är träningar ikväll för alla på ett eller annat sätt.
Skönt att jag hann städa undan en del i går så att inte det hänger över mig.

Det står stilla även med Mr G - högt tryck och feber ( som han haft nästan hela tiden vilket tyder på en infektion? flammation? blandar alltid ihop det där men det är en vanlig sak som händer med de som blir skallskadade har jag förstått.) Det var nånting med ett öga också men det skulle de undersöka Han ligger fortfarande nersövd i respirator och de planerar inte att väcka honom än...

Mams påstår att hon ska klara sig själv - vi behöver inte komma i helgen , men jag åker ändå. Vi kan väl ha fredagsmyyyyys tillsammans om inte annat. Efter besök på lasarettet. Sen ville mellanK följa med och ge mormor en kram !!! Det kan hon behöva.

Ska säga igen - kan inte säga det nog med gånger; Tack för alla hälsningar och allt stöd som man känner- all värme som finns i denna värld när nåt sånt här händer. Det skulle nästan finnas nån lösning för att sälja sånt som energi och skänka pengarna till fattiga barnen! Jag vet att mamms och även Mr G är/skulle vara tacksam !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0