Städartorsdag

Men jag var ju på stallet m lilla K så jag slapp. Tur va!?

Lilla K är duktig på ridningen men ledsnar efter en stund. Är mest impad att hon inte är rädd. Ikväll blev hon trampad för andra gången så hon grät lite.
Men det gick nog över. Hon hade en häst som inte alls ville som hon ville ikväll, så jag fick nästan dra/styra runt honom utemellanåt. Men vi lär oss nåt varje gång både lilla K och jag.
Trevligt att det just nu är personal där nere och vi håller tummarna att det kommer att fortsätta finnas pengar till anställda där. I dagens läge är det svårt när man ska ha ideellt arbete på alla ställen. Det räcker inte alltid med eldsjälar de bränner ut sig om de inte får hjälp.

Annars blev det ingen box - trist men jag hostar och kraxar och låter som Lill- Babs = hes!
( Jag sjunger om Stig-Ola och inte Klas-Göran, det är ju lite skillnad på oss ;0)
Bävar dock för magsjukan som härjar så jag hoppas vi slipper den.

Läget med Mr G - det står väl rätt stilla, han ligger inte på IVA längre men vi vet ingenting om framtiden. Det är bara tiden som får visa vad som händer. Han sover än... Och det kanske är bra. Frågan är väl hur länge...

Förresten - jag skickar en kram till några människor- ni ska veta att jag tänker på er;

# Pinglan i Stockholmstrakten som får vara hemma och sköta sjuka barn stup i kvarten och som drabbats av sorg... En stor kram till hela din familj !

# Pinglan en bit neröver vägen som jag saknade idag - hoppas vi hörs/ses i morgon. Du är bra. Ett fint kort på er två och jag förstår att saknaden fortfarande attackerar, konstigt vore det annars.

# Min mamma - som har köpt ett litet hus, vi längtar tills du ska komma dit och installera dig. Vi ska nog hjälpas åt ska du se att det blir kanoners.

# Sen en kram till vännens mamma som ska komma på besök till dotter och barnbarn snart. Det är länge sen vi sågs. Ska bli skoj att träffa dig !

Sköt om er allihopa och Fånga dagen - nån gång när ni hinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0