Stabilt

Idag fredag är det bättre väder ute, det är ca 10 grader kallt moln men inget snöfall - än så länge . Jag hoppas det håller sig så här eftersom vi ska ut på vägarna idag.
Har tagit ledigt för barnen så vi åker vid lunch nån gång.
Systeryster med äldsta tjejen ska med.

Sitter på jobbet och försöker få undan nån hög nu bara.

Box igår - var så bra men jag fick jordens skrattanfall - sådär såjag höll på nästan göra på mig - när vännen skulle boxa på mig och jag smackar till mig själv - sen var jag livrädd för hennes svep med mitsarna stod bara opch gapade och blinkade som en abborre.
Sen skrattade vi en bra stund - och det är lite svårt att vara seriös då.
Men det gick över.

Lilla K hann vara både på ridskolen, trava och rida över bommar, samt bada på badhuset.
Jag är så stolt över mig själv när jag fixade att sadla och tränsa en häst i stort sett helt själv - med lite support på sidan av. Lilla K borstar och kratsar hovar som hon aldrig gjort förr.

Läget m Mr G är - lägre tryck idag och inte nån feber. Det ser ju bättre ut. Men jag har fått förvarna mina barn om att vi inte får ha några som helst förhoppningar när de väcker honom- vilket inte blir än i alla fall , utan allt som då är okej - är ett plus.

Nu blir det jobb en stund innan vi åker.

Sköt om er alla fina människor där ute.

Kommentarer
Postat av: Maria C

Kör försiktigt, jag är rädd om er. Jag hoppas på det bästa och är glad för uppdateringen.

2010-02-05 @ 11:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0