Söndag v 5

Sovmorgon och vackert väder - kan knappast börja bättre ?! Jo då visst finns det annat som skulle varit kanonbra men vi var glada över det lilla.
Hann ut på en liten promenad m Sivan i det vackra  vädret en stund innan det var dax för isladan.
Där spelade mellanK match först och jag tror han hade tuggummi i benen. De förlorade men det är sånt som händer- nya tag nästa gång och mycket träning till dess kanske ?! I alla fall skötte jag klockan - för andra gången i mitt liv och det gick helt okej.
Sen var det en snabbis in och handlade lite innan det var dax för nästa match som var storKillens mot Åsele.
Efter förlusten förra gången så var det en härlig vinst idag. Storkillen fick smacka in två mål på slagskott från blålinjen i andra perioden. En spännande match var det helt klart!
I den matchen agerade jag speaker så idag var det sekretariatet hela dagen.

Efter matchen blev det middag med govännen och hennes barn.
Mys måste jag bara säga! God mat och efterrätt sen låg vi avdomnade på varsin sänghalva och läste tidningen och surrade om all världens små och stora bekymmer och glädjeämnen.

Lilla K fick vara med bästis hela dagen! Tack och lov för dem ! Bio, lek och skoj hela dagen även om brudarna inte alltid är riktigt överens.
Men jag är ytterst tacksam för att hon inte behövde nöta ishall hela dagen utan fick ha eget skoj !!!

Mr G - där är det som igår... inga större förändringar. Vi håller tummarna för att kommande vecka ska vara läkande  och att det ska gå åt rätt håll... Vi håller verkligen tummarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0