snöfall - igen

Men nu hoppas vi att det lugnar sig ett tag...

I alla fall har dagen idag varit tung- mycket gråt - men ikväll fick vi lugnande besked.
Det är stabilare igen. Om än faran absolut inte på långa vägar är över så är det nog inte så illa som det låtit idag.
Syster kommer förmodligen hem i morgon och sen åker vi ner ev torsdag men annars fredag.
Vi väntar och väntar...

Det andra jag skulle göra - det gjorde jag - men det var också lugnt - ont, mycket ont... Det är som jag säger inte bara ett... jag hoppas inte det ska vara för mycket ont och att det smärtstillande ska hjälpa.
Men där handlar det också om att fördriva tid - när man orkar... Tid som rinner ut... sakta...

Har i alla fall varit på möte ikväll -intressant - jag ska ju få äran att ingå i vildmarkspuckens arbetsstab. Spännande!

Sen blev det boxing m vännen - det behövde jag - få svettas och få skratta lite emellanåt.

Men nu blir det att krama kudden en stund - jag behöver sömnen just nu...


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag önskar jag kunde göra mer än att bara finnas till hands min vän... ibland räcker inte orden till, men jag tycker om er <3

Styrkekram!

2010-02-02 @ 22:18:28
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0