måndag v 8 -

och dagarna går.
Jag har haft en lite småtung dag- mycket att fundera på.
Barnen är inte heller så pigga just nu.

Så efter middagen intog vi soffan och såg slutet på filmen vi började se igår- Upp.
En lite småmysig film med lite ovanliga hjältar.

Efter filmen och lite surr med min fina mamms i telefon så tog jag mig på årsmöte för hockeyn.
Hade inte tänkt det för det kändes inte som jag orkade med- men samtidigt så behövde jag nog göra/tänka på nåt annat.
Det var ett rätt okej årsmöte. Fika och mycket kreativt prat. Rätt härligt när det är många människor som vill nåt- utmaningen ligger i att få alla att dra åt samma håll.

OS silver när vi kom hem. Inte så dumt.

Läget med Mr G- ja vad finns att säga. En hel del och egentligen ingenting. Han är fortfarande medvetslös.

Nu blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0