Kallt igen ...

I morse när jag klev upp var det -18,8 g - när vi åkte t skolan/jobbet ca 1,5 timme senare var det  -21,9 men nu är det bara 15 minusgrader.
Så det är väl rätt okej. Vi är ju van vid kallare väder.
Eftersom jag tänkte åka t Umstan i morse men ändrade planerna så känns det som vi fått en frikväll ikväll- ungarna får vara hemma med mig ( lyckoostar eller hur ;0) och vi ska städa lite ( tiklöparfläckar lite här och där ) samt bara vara. Det kan vi behöva allihopa.

Läget idag - det är som igårkväll - högt tryck - för högt mot vad de önskar att det skulle vara men ändå säger de att det är stabilt.
Vännen undrade igår vad de egentligen menar när de säger "kritiskt men stabilt " - för mig känns det positivt. Jag tror jag lyssnar på ordet "stabilt" det andra ordet - det sitter i bakhuvet hela tiden och oroar lite...
Men som sagt - det är som igårkväll.
Pratade m mamms nyss och vi sa så som vi sagt ända från första dagen - Vi tar en dag i taget - en stund i taget.
Systeryster kom hem för en stund sen och vi åker som sagt tillbaks senast fredag.

Nu blir det förhoppningsvis lunch här på jobbet m en god vän.

Förresten - i all bedrövlighet - vi söker en lokal för spinning - vi har några förslag men inget klart än - så har ni tips ??? Hör gärna av er.




Kommentarer
Postat av: Lokal??

Ett tips. Kolla med Kent Wiklund, lokalen bredvid Röda Korset den står tom och år inte så dumt faktiskt. Där kan ni boxas oxå:):)

2010-02-03 @ 20:00:18
Postat av: Christina

Hellu! Vill bara skriva att jag varit med om att få beskedet "kritiskt men stabilt" så jag tror jag förstår hur det kan kännas... Hoppas att allt ska gå bra! Tänker på Er! Kramen <3

2010-02-03 @ 22:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0