Hesa Lotta ...

Kallas jag nog snart... Storkillen retar mig för att jag är i målbrottet och jag retar honom för att han är avis eftersom han inte kommit dit än.

Jaaaaaaa nu blev Anna Haag tvåa i skidor ! Skojigt ! Det är hon värd !

MellanKillen spelade match ikväll - gick väl inte så bra, de förlorade. Så vi drog hemöver och sitter häckandes och formgjuter soffan framför tv´n.
Ben & Jerry och jag har intagit fotöljen. MUMS!

OS har egentligen precis börjat känns det som och vi sitter som klistrade varje kväll framför sporten. Vi som inte brukar vara några sportfånar, men nu sitter vi där ändå !
Viss sport brukar jag se typ hockey men nu har vi sett det mesta; Curling, isdans, freestyle (slalom), hockey, skidskytte, rodel m.m.

Mr G har skulle få göra en magnetröntgen i dag. Så nu väntar vi på vad den säger.
Han sover än. Medvetslös.
Skti - nu är det 3-2 till sverige, Vitryssland gjorde sitt andra mål ... Skit !

Nu går jag snart isäng - godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0