Heja Björn !

Nu är det skidskytte - spännande !!!
Damkronorna vann - också jätteskoj !
På jobbet gick det skit ! Jag kan inte skylla på nån heller det är bara jag i papperen- och vår förra arbetsgivare har tjorvat till det lite för oss.
Men bara fortsätta tjorva ! Men jag blir på sååååå dåligt humör så det ryker över knoppen på mig!

Dessutom kan jag inte gå på box- det är bara alldeles mycket mera supertrist.
Så en promenad med Sivan - där jag fick lite frisk luft. Men jag bara går och surar över allt jag skulle vilja göra istället. Får nog införskaffa en sån där nässkölj som Anna tipsar om stup i kvarten. Men det låter inte allt för skönt... Sen är inte min näsa det stora bekymret, maken har mer nässtopp. Jag får mer problems med andningsvägarna.

Asch slutjurat över det - nu är det Ferry.

Mr G - det är fortsatt rätt okej. Han är inte vaken - inte än. Han har bra värden och man fortsätter klura på lösningar för det som inte är bra - bland annat de ansiktsskador som ställer till det bakom ögonen.

I mrogon är det förhoppningsvis en ny dag. Men färre bekymmer och friskare jag.

Förresten - jag köpte en lampa idag - på blocket. Från Vännäs, det visade sig att jag känner säljaren och att han kunde leverera hem den till mig nästa helg. Yippieee då ska ni få bildbevis på min fina lampa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0