Gaaaa blogg.se

Igår skrev jag ett långt inlägg - men det försvann ut i cyberspace. GRRRRrrrrr.
Skriver inte om det igen.

Idag är det minusgrader 20 st . Och två av barnen skall vara ute på friluftsdag. Hoppas det blir liiiite mildare.

Jag är fortfarande förkyld och det vill ICKE giva med sig. Det blir bara sämre tycker jag. Irriterande.

Charlotte Kalla van OSGULD ! Bra jobbat ! Skoj - Punkt !

Mr G - Det är stabilt. Lite positivt känns det då trycket i huvudet gått ner och man sett att han reagerar när de gör känseltester under fötterna. Svullnaden på ena ögat har också gett med sig lite - men det andra ser inte så bra ut. Vad det betyder i slutändan vet jag inte. Men det känns positivt.

Min mamma är husägare ! Grattis mamma !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0