Känns det bra för dig ?

- Hur känns det här för dig
- Bra - kanske lite mer till höger
- Eller du prova längre ner
- Bra - så Hårdare nu!
- Kom igen
- Ja ja ja
- Det där är bra
- Nu känns det precis där det ska
- Men det gör ont
- Men då ändrar vi lite ställning
- Ska det ta där - det gör fortfarande ont...
- Högre nu - kom igen - fortare- TEMPO
- Ja precis så där- fortsätt så
- Nu är det snart över kom igen sista nu
-
Ska det verkligen vara så där ??? Nu måste vi göra rätt- annars känns det inte på rätt ställe 

Fatta hur vi låter ? Vi är som värsta - jag vet inte vad det låter som vi gör.
Men vi vill att den respektive partnern ska ha det bra, att det ska kännas rätt, att det inte ska göra ont, att det ska ta på rätt ställe. Och vi vet nog ungefär vad den andre klarar av och hur vi ska peppa det sista svettiga skitet ur varann...
Vi boxas bara - min vän och jag. Men kul har vi - trots att det ibland blir långt mellan gångerna. Eller det är bara en och enhalv vecka sen sist. Men det kändes som det var några år sen.

Jag har även hunnit besöka första och därför absolut häftigaste luciatåget. På frälsis. De är ju så söta ungarna - och absolut totalt utan rädsla. Att ställa sig och sjunga för alla som sitter och lyssnar, utan att darra på rösten det minsta. Eller bara lite då, det är ju så spännande. Duktiga ungar- och roliga.

Nu har jag laddat MP3spelaren med " Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" 
inför Norgeresan i morgon. Har hört mycket om den - så nu är det dax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0