Välkommen hem alla

Välkommen hem alla påskfirare! Hoppas ni haft det bra! Det har jag, rätt så bra.
Vi har ingenting gjort, som varit nåt att tala om, lite har jag rapporterat, fisket, grillningen, målningen i mormors hus som blir vitt vitt vitt.
Vi har haft en magsjuk mellanK som inte mådde bra natten till söndag och låg i dvala hela dagen i går. Vi andra preppar med molkosan som än så länge fungerar.
Vi har ätit gott när vi har haft tid, vi har druckit ett glas vin nån gång ibland. En kopp varm oboy med punch i  har vi fått. Vi har suttit ute på vår altan i solen när den har lyst nån stund.
Vi har åkt väldigt lite skoter. Vi har åkt lite skidor. Lilla K mellanK och jag tog oss runt 4 kmspåret i lördags.
Mormor har sprungit till huset nu och då och målat lite. Jag har hjälpt henne nu och då lite.
Vi har sett tv, läst och löst lite korsord.
Jag har gjort precis som jag tänkte innan - det jag ville, när jag ville, och hur jag ville.
Just nu spikar maken lister i lilla K´s rum. Ni ska få bildbevis när hon fått in sin säng.
StorK har varit och fiskat han har fått igång fisketarmen igen, det har blivit några styckna och han har fått nya fiskekompisar som jag är glad att han hittat.

Nu är det Johan Falck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0