SjörövarFabbe

Lilla K har fått lite läxa - två sånger som hon ska träna på så nu går vi runt och nynnar på; Sjörövar Fabbe farfarsfar, var minsann en sjusärdeles karl... tralllalalallllalalllaaa.

 Idag har varit en stressdag från det jag klev upp till nu när jag landat i soffan och snart ska fortsätta t kudden.
Kaffekokning till fullmäktige X 2, jobb,jobb,jobb, jobb,jobb,  Städning hemma efter kalasandet igår, tvätt, Kaffebryggarköpsfunderationer, boxing, läxläsning, matlagning... ja ja men nu är tisdagen över - och jag har "skrutit färdigt" om allt som jag fyller dagarna med ( det är ju inte precis som att jag är ensam om att ha häcken full, men jag tänker på dem som tror att jag ligger på soffan och käkar praliner medans maken sliter häcken av sig på jobbet) .
I morgon är det onsdag - bästa svågern fyller halvsekel. Så lite mer kalas blir det, sonen hans fyller 17 - han är en bit bort men det finns ju telefon.
Sen skulle det bli Piteå på torsdag. Brandskyddskurs, både teori och praktik. Spännande tycker jag !
Kanske man skulle bli brandman i sitt nästa liv.

På boxingen spelades en bra låt...



Kommentarer
Postat av: Maria

Moahaha, jag undrar om de som tror att du lever lyxhustrulivet läser din blogg?? ;)

2010-04-27 @ 22:35:16
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Maria C

Vi ses i Piteå, jag ska dit på Inspirationsdag med jobbet. Jag stannar till fredagen.

2010-04-28 @ 09:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0