Ooops !

Ser att mitt inlägg om söndagshångel har fått lite uppmärksamhet, statistiken rusar i höjden...
Eller om det är nåt annat av det uberintressanta jag skriver om ;0S

I alla fall så går dagarna, vi fixar med grejer i mamsens hus, golv,färg,balkar och mycket mer.
SKa bli spännande att se slutresultatet eller hur ! Vi har ju inte fotat några förebilder så vi får se om jag kan ge er nån sorts inblick i hur det varit och hur det kan tänkas bli. Vitt blir det - ganska mycket, men även lite svart granit, lite trä, lite limegrönt. Ja hur som helst fräscht blir det.
Pratade m mams idag - hon har det lite kämpigt. Allt kommer ju och går. Men hon har ju många fina människor som finns runt henne och tack och lov för det.

På jobbet håller jag på och tjorvar. Ibland önskar jag att jag hade utbildning på det jag håller på med - det skulle underlätta många gånger då jag nu får sitta och grunna så ofantligt mycket när det blir nåt tok Tur BGL finns !

I alla fall så såg jag på nyheterna att Storuman är hett i danssvängen !!!
Vill ni se ? Bara kändisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0