Glad Påsk !

Idag är roligaste dagen på hela året att jobba ! Inte nog med att det är Första april och det är okej att luras och bli lurad! Det är ju skärtorsdag och folk ska till fjälls - så trots väder och vind ( om inte är det bästa just nu ) Så är folk glada och trevliga !

Jag önskar er alla en glad och trevlig påsk. Själv ska jag så gott det går försöka ta det lugnt och läsa lite, pyssla lite med mina barn och min mamma både i hus och ute på skoter kanske...
Vi får se vad helgen bjuder på.



Och för er som läst VK ... Vi är många som har olika bild av en och samma sak.
Livet är så ibland.

Nu bär det av till blåkulla - ta hand om er !


Kommentarer
Postat av: SE

Kan då bara säga att erat var 100 gånger så mycket bättre. Nu går vi mot nya dagar och nya utmaningar.

Kram och en Glad påsk på Er.

2010-04-01 @ 16:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0