Åland T & R

Vi har alltså varit på en tripp till Åland för jobbets räkning. Möten, infoträffar, seminarium och mässa. Samt goda måltider och trevligt sällskap.
Jag har mobilbloggat men det verkar inte ha fungerat.

Vi åkte tidigt i söndagsmorse, bil t Umeå, flyg t huvudstaden och sen klev vi på Cinderellabåten- känd från tv.
Hann med lite möte innan middagsbuffen som var med Afrikanskt tema. Väldigt gott !
Måndag var det bussrundtur i Mariehamn och lunch på ett hotell. Väldigt fint verkar det vara och jag skulle vilja se hur det syns på sommaren. Ännu vackrare skulle jag tro.
Mässa och möten blev det när vi var tillbaks.
God tvårättersmiddag på kvällen och trevligt sällskap igen.

På tisdag så var vi tillbaks i Stockholm men hade mera möten, seminarium och mässa igen.
Sen blev det taxi t Arlanda och flygresa hem t Umeå. Kl 00.45 landade jag i sängen -superdupertrött.
Mamsen har varit med barnen och det verka ha förflutit utan några större svårigheter!
Idag snurrar jorden för mig trots att jag under hela resan ätit åksjukepiller. Men det går nog över. Skönt att vara hemma och nu ska väl livet lugna ner sig hoppas jag. Tror att min kropp och min själ behöver det då jag upplevt ett stresstryck över bröstet innan vi åkte. Men nu är det borta - och ska så förbli.

Livet är härligt och nu ska vi njuta har jag tänkt och låta allt som hänt den senaste tiden sjunka in.



Mariehamns hantverksbod. Jättefint.
Första kvällen var det Arvingarna samt Jessica Andersson som underhöll. Bra och andra kvällen var det min favorit så jag fick sucka - lika djupt som alla andra 500 damer ;0)



 



Pommern



Utsikt från båten ...
En härlig tur men som alltid är det skönt att vara hemma.

Idag skulle min pappa ha fyllt 63 år.
Gammal skulle han ha varit... eller i alla fall snart pensionär.
Även fast det gått många år sen han gick bort så saknar man honom nåt ofantligt ändå.
Ibland drömmer jag att han lever fortfarande...




Kommentarer
Postat av: carina Larsson

Sommaren är helt underbar på Åland,så att fara dit det rekomenderar jag skarpt.Min syster bor där sen 2år tillbakas

2010-04-22 @ 22:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0