Umstan

Japp, efter all stress med Filla Joy, som lilla K gillar skarpt, och isladan med mellanKillen som skulle träna och storkillen som fick hjälp med sin arm - det var nog nåt som inte låg helt rätt där - så hann jag boxas.
Nytt boxpass- jättebra, men man blir slut på  - det är ju ett tag sen och jag har inte varit helt kry.
Det var nya övningar -och jag hade en partner som på en av övningarna såg ut som en katt som krafsade lite på paddarna- jag skrattade gott, men gruvar lite, det brukar heta skrattar bäst som skrattar sist...

Efter boxingen så styrde vi ratten ner mot Umstan, Dimmigt och regnigt men fram kom vi i kolsvarta natten lilla Mamsen var gullig och öppnade dörren vid midnatt så vi fick komma in och sova.

Nu har vi vaknat och ska ut på shopping, måste nog starta dagen med en havregrynsgröt för Mejan har hotat med att det är shopping hela dagen och det räknas hur många affärer per timme vi kan springa i - har vi inte sprungit tillräckligt många innan middagstid så blir det kvällsshopping på OBS och ICA Maxi... Jag får styra vagnen och betala som straff ...
Såååå jag rusar !

Linda- jag har fyrvaktaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0