Tisdagstress

Har varit en dag full med göra, samtidigt som jag var trött efter gårdagen.
Dock har jag en del som hänger över míg som jag måste få klart innan jag kan ge mig ut i skogen på fredag.

Lilla K hade namnsdag idag och det höll vi på missa, blev en pet-shops i present ...

Tur vi har duktiga jobbarkompisar som styr upp verksamheten på jobbet men det känns som vi skulle behöva fler timmar på dygnet, nu är ju en tid full med massa möten och uppstarter av saker och ting.
Men det ger sig så småningom.

Idag gräddade jag bullar och wienerbröd på jobbet - det luktar såååå gott, men nu har jag på G ett godislöfte med mellanK vi tar det t veckan så förhandlingarna pågår Men vi börjar nog på måndag och håller upp t Nyår som det ser ut nu !
Men jag skulle verkligen vilja få igång spinning här ... nån fler som är intresserad??? Skulle nog tro det men ... ja vi får se ! Den som lever får se!

Det ordspråket gäller en hel del i min omgivning just nu ! Jag brukar säga att det löser sig, men den som lever får se. Jag hoppas bara att alla är lika villiga till bra lösningar för alla så att man kan ge och ta !
Det krävs en hel del samarbete och vilja, men om vi hjälps åt så bör det gå.
Bara folk tänker på andra och inte bara på sig och sitt !!!
Ja ja nu kryper jag isäng i väntan på morgondagen som kommer att bli - spänd ... StorK ska igenom nåt som ingen av oss varit ut för men vi ska följa med och finnas nära - så det ska nog gå ...
Håll tummarna för oss bara !

Sköt om er !

Det är väldigt mörkt ute när det blir kväll !!!



Kommentarer
Postat av: Maria

Håller tummarna... en snabb kaffe på torsdag?? ;)

2009-09-08 @ 22:51:29
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vill gå på spinning. Hoppas det löser sig med nåt :)

2009-09-08 @ 22:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0