Swimming

Jag har en snäll jobbarkompis som tog vårt godisställ och körde t Tärnaby för att byta - så nu är det gjort, vi ska ju flytta om lite och då behövs lite annan inredning!
Har haft det där hängande över mig länge men nu är DET fixat - hoppas bara det går bra för tjejen !

Jag ska bara kasta i mig lite mat för att försöka simma innan det är föräldramöte kl 18.30.

Det är den tiden nu med massa möten av alla det slag och nästa vecka är det massor- kommer till det sen- älgjakten kommer i andra hand i år för mig "sur" men det blir nog bra.
Två föräldramöten som krockar men vi får hoppas det löser sig !

Nu ser det ut som det ska börja regna här snart ...

Cs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0