oj oj oj

Det verkar som vi varit i skogen länge va ?

Nej då - här har hänt massor - vi har grattat Mejan som fyllde år, jag har varit på  tripp
Piteå 60 mil tur och retur, eller jag sov en natt på hotell, alla andra kursmedlemmar åkte hem så det var bara jag kvar... det är inte skojigt .
Blev inte så mycket shopping- fanns inte tid och jag var inte sugen - faktiskt !

Men jag tog vara på tiden med mig själv, läste ut en bok, började på en annan, njöt lite av att bara ha mitt eget sällskap- en stund. Men jag lovar - jag älskar min familj och jag har längtat hem och saknat !!! Massor !
Det är inte roligt att vara själv så där !

Men - jag fick gå en bra kurs, med en bra ledare, som jag idag förstod varför allt var så bekant;
Jag har lyssnat på honom förut och han var lika bra då ! Trots att han då höll ett föredrag för 900 personer och idag för 7 personer - så egentligen var det ju lättare att få ut nåt nu!

Sen ringde min mamms med lite dåliga nyheter igår - men jag håller tummarna och tror att det ordnar sig!

Skönt i alla fall att komma hem och mysa med ungarna nu - synd bara att maken jobbar ikväll.
Och Sivan som nästan kryper ur skinnet och helst vill hoppa upp i famnen och pussa på mig
Men det gillar jag inget vidare - hundpussar ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0