kyrkokör ?!

Jag har varit i skogen m storkillen och Sivan - då vi inte är hundra krya nån av oss så gick vi en promenad på ca en timme i sakta mak = mys !
 Inga djur förutom Sivan då , som är så rolig där hon hoppar runt i skogen som en hare !
Men hon gjorde ett stort framsteg idag, hon hoppade in i skuffen på vår Nissan X-trail, 2 gånger, den är ju ganska hög så det är inte lätt... men med en stor fin älgklöv där inne så var motivationen på topp !

MellanK hade rastat henne idag och var lite fascinerad över hennes "regnbågsbajs"
Sånt förstår ni - det får man om man sätter i sig X antal små färgglada pärlor som man använder till pärlplattor !
Hon har ju lärt sig gå i trappen vet ni, så ungarna får lära sig att stänga dörrarna till sina rum !
Annars lär det bli mer intressanta "Gissa bajset!"exekursioner.

Sen har lilla K varit på Filla Joy, en barnkör som leds av Filadelfiaförsamlingen.
De har varit med länge och brukar vara jätteduktiga, så jag hoppas att hon fortsätter !
Då jag inte kunde skjutsa och hämta utan lilla K fick skjuts av Familjen V så frågade jag hur det varit !?
Jo bra, svarade lilla K
Vad har ni gjort då ? Undrade jag frågvist
Jo, svarade lilla K tålmodigt,  vi har sjungit om Gud och Jesus och alla de där andra döda människorna !?!

Nu håller jag på att baka - vinlotteri i morgon !

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill också vara med på vinlotteri!!!!!

2009-09-15 @ 23:03:41
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Linda

Okej, nu sätter jag ihop ett gäng nya spinpass...var är cyklarna???!!!

2009-09-17 @ 13:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0