i morgon blir det jobb

Och nu är jag sååå slut på...
Jaktdagen idag gick bra, inga älgar för min räkning - lilla K skötte sig exemplariskt, så skoj att umgås med barnen så här - och hon njöt faktiskt också !

Vi fick fika i alla fall !

Sen var det valpkurs med Sivan- trots att jag hört talas om kennelhostan - efter letning på nätet resonemang m hundfolk och expertutlåtande av veterinären så åkte vi ändå - så nu är det bara att vänta och se !
Värst tror jag det är om älghundarna skulle få det nu ... lilla Sivan skötte sig bra i a f.
Men så är hon slut på nu - hon med!

Nu blir det sängen nästa - i morgon blir det jobb, och utvecklingssamtal, och föräldramöte ...och hämtning av storkillen i Laisok... men det blir i morgon det - god natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0