Feberyra ?

Hm nu är jag lite sur här jag sitter vid datorn...
Det är ju som synd om mig som är sjuk, jag mår inte särskilt bra, sådär ni vet man kallsvettas för minsta lilla, hostar så revbenen hotar hoppa ur skinnet, snyter så hjärnan snart rinner ut...
Men det känns faktiskt liiiiiite bättre än igår ! Faktiskt. Men absolut inte bra.

Och så har maken mage att komma inramlande vid 10 tiden och vara sjuk... så där sjuk som bara karlar kan ni vet " att föda barn är en världslig sak "-sjuk.
Och här satt jag beredd att få lite ompyssling när han skulle komma hem ikväll... ni vet så där "Men lilla hjärtat att du skulle bli så sjuk"-ompysslig.
Vad tror ni händer ???
Det är ju han det är mest synd om , att jag är sjuk det spelar inte så stor roll för jag kan ju stå på benen i alla fall...

Tur jag har en favoritsyster ( jag har ju bara en syster så det är tur att hon är favoriten) som handlade åt mig i förmiddags och gjorde lite ärenden.
Sen har jag ju en favoritAC som nyss var och hämtade Sivan - Sivan som höll på att få spel på oss för vi är ju dödstråkiga som bara ligger i varsitt soffhörn och ojar oss över vem som är värst illa däran, vem som måste lyfta på häcken och koka tevatten, vem som måste leta fram huvudvärkstabletterna och vem som ska måsta rasta en pinknödig Sivan.
Men nu skulle Sivan få ut och springa.
Lilla K är rätt nöjd, för det är ingen som krigar med henne om TVdosan och den lilla bärbara datorn, hon får styra upp nöjesutbudet i tvrummet vilket innebär TECKNAT hela dagen !!!

Ja ja , lite sur är jag faktiskt för maken har både fått jaga älg och ligga i soffan och vara mest sjuk !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0