Lite trött är jag

Var effektiv på boxingen kändes det som - bara vissa övningar som jag inte riktigt får till - får jobba på det !

Har fått hela kontoret piffat till och ommöblerat idag - maken och bästa Jocke hjälpte mig, maken var springschas och Jocke organiserade upp datorhärvan - så nu är det riktigt bra där inne på mina 1.7 x 3 meter med hyllor på alla väggar ...
Vännen undrade hur jag kunde möblera på nåt annat sätt där inne än som jag haft det ... det är verkligen trångt - men vi har suttit tre stycken och ätit lunch där- finns det hjärterum så finns det ...
Det är i alla fall så skoj att gå på jobbet när det är lite nytt där. Skulle bara behöva måla där inne... men det var överkurs idag.
Är så skönt att jag fått ut större delen av Statoils datahärva därifrån- jag tordes aldrig röra ormboet av kablar eftersom allt satt i hop kändes det som men nu är det ordning och reda!

Sen har det varit den där kvällen när alla har träning och övning och jobb så - det var nästan skönt att lilla K hade ont i huvudet och var hemma från sin övning- men nästa gång går hon !
( Huvudvärken gick över by the way ) Och vi andra har gjort det vi skulle .

Sen fick jag en hint om nåt skoj som kanske rullar igång snart ... men vi får väl se !
Några dagar till så...

I morgon hoppas jag på att få fara och leta rådjur med Sivan, få se om hon tycker det är nåt intressant ???
Hon är inte sig själv nu- vet inte vad det beror på - trött, törstig, lite smått odygdig ( gör inte sånt som hon var klockren på förut), lite harig för konstiga saker ... vad nu det beror på ...

Kommentarer
Postat av: Sanna

halloj kusin vitamin.... Hur gammal är Sivan nu är hon inte i den berömde spökålder? Kan få vilken tuffing som helst att vimsa till det...kram

2009-10-14 @ 08:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0