i love spotify

Vi spelar och har köksgolvsdisco, sjunger och mimar - skoj !
Kan behövas när vi idag fick sorgliga nyheter- ingen närstående men en fin människa som jag tycker om har blivit väldigt sjuk - och prognoserna är inte bra.
Tycker att det varit många som följts åt nu ... det är äldre människor men det spelar ingen roll mer än att det är den vägen vi vandrar alla så småningom... men sorgen och saknaden är densamma...
Jag tror att det var enligt den samiska tron så är det så att så länge nån minns en och pratar om en så lever man vidare... jag kan tycka att det är rätt fint.
Jag minns och jag pratar gärna om de människor som jag saknar !

Idag har jag fått med mig maken ut i skogen för att hitta rådjur, vi gick och gick - gamla spår hittade vi och Sivan var lite intresserad. Maken var dock inte så imponerad av hennes sök hon höll sig kanske 50 meter bort som längst.
Så åkte vi upp t Sörle och efter vägen där så var det färskare spår så på vägen hem så stannade vi och släppte henne på de spåren - och wihaa hon tog på spåren och drog iväg i alla fall kanske 200-300 meter bort i alla fall.
Hon rotade på och var väldigt intresserad - men det hann bli mörkt så vi packade ihop och åkte hem !
Förhoppnigsvis hinner vi fler försök !

Nu ska jag röja lite innan jag landar framför den arge snickaren som går på 5an ikväll .
Förresten har jag bokat trevligheter inför nästa vecka med min familj. Torsdag till Fredag !
Najs - hoppas få med mig fler vänner så vi kan tillbringa lite tid tillsammans !

Ibland tycker jag om hela världen - just nu är det så ! Jag tycker om er alla ! Puss på er !!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0