homeparty

var på klädparty ikväll, blingo Mycket fina kläder, däremot kanske lite dyra kläder, men bra kvalitet.
Så naturligtvis blev det lite shopping, lilla K var med så det var hon som fick beställa lite ...
Sen är det ju trevligt att träffa folk ! Och fikat inte att förglömma !
När mellanK hörde att jag skulle på klädparty så undrade han om verkligen vuxna kunde vara på sånt också, han trodde det var nåt ungar gjorde- klädde ut sig i roliga kläder, drack dricka och åt kakor- så nästan rätt hade han ju !

Lilla K hade pysslat på fritids idag- scrap booking- skoj att de får prova på sånt också !

Nu blir det att läsa boken - vill göra slutpå den för det är spännande !

I morgon blir det jobb, till strax efter lunch sen är det ridlekis och sen ska jag faktiskt vara ledig onsdag torsdag och fredag ( så gott som ) - vi ska ju t Skellefteå på torsdag och fredag - ishockeymatch, hotellnatt samt boda borg , eller boda boo som det heter nu under halloweenveckan.
Skoj ska det bli !

Klämmer nog in några skogsrundor med Sivan också !

Gud vad jag planerar, man ska vara ledig ett par dagar men de är fullspäckade med aktiviteter, så nån vila är det ju sällan tal om... Ja ja that´s life and i like it !

Håller på planerar aktiviteter för Maken också- en hel vecka - hoppas jag får ihop det - gäller att jag har mina arbetskamrater med mig ! Ressällskap är redan ordnat ! Det är bara det att jag skulle vilja med själv också ... men nu får Maken åka själv, om jag får ihop det vill säga !






Kommentarer
Postat av: Anna

Vem är det som börjat sälja Blingo i Storuman? Kul iaf, är ju kanon bra kläder!

2009-10-28 @ 18:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0