Grattis på oss!

Eller kanske man ska beklaga ... men vi tycker att det är Grattis på oss !

Vi har varit ringmärkta med varandra i 10 år idag- vigda i all hemlighet med alla vänner vid mellanK ´s dophögtid !
Det har gått bra tycker jag - kan inte svara för maken , han kanske ger ett annat svar ?!


Men dagens ska firas tycker vi ! Med jobb, möten, styckning av ett stycke älg, förhoppningsvis middag ute - med barnen- Frasses föreslog de , men jag hoppas det blir nån annanstans...

I alla fall så har jag världens bäste make ! Grattis på oss !

Skickar dock en tanke till en av mina vänner som fyller år idag pch som jag grattade i morse men som firar sin födelsedag på ett sätt som jag önskade att hon skulle slippa ! Vid en sjuksäng !
Tankar och kramar !!!

Till er andra ; ha en bra dag - det ska vi försöka ha den 3652:a dagen som man och hustru !

( Eller VD och Vice VD vem som är vad får ni gissa ;-)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Grattis!!! :D Kramar <3

2009-10-02 @ 11:04:26
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0