allhelgona helg

Nu är vi hemma, efter två trevliga dagar i schellefte, som skönt att göra en sån tripp, hockey var det förstås, och mellanK har förgyllt många stunder för oss, skratta får vi.
Boda Borg idag var skoj, hela familjen som ska lösa problem tillsammans och ta sig genom cellerna i samlad tropp, alla måste hjälpas åt och lyssna på alla, svårt men lärorikt och nyttigt !

När vi kom dit och skulle lösa in oss så sa mannen i receptionen- fem stycken okej det blir si och så mycket pengar  ... eller vänta nu hur gammal är hon ??? Och tittade på lilltjejen.
Ja sex år sa jag, hur så ??? Jo sa han under sex går in gratis.
Okej sa jag och storkillen skojade till det " Hon är bara fem hon har inte fyllt sex än - det är säkert hon är bara fem år. Varvid lilla STORtjejen skriker till MEN JAG HAR FAKTISKT FYLLT SEX ÅR !!! Så inte går det att luras där inte !
Men Boda Borg rekommenderas !!!

Hon lilla K som köpte så snygg klänning och glittertajts i schtaan och var på halloweendisco i kväll - vi hann hem precis. Efter ca en timme ringer hon och vill hem - då är hon nöjd - hon hade ju vunnit danstävlingen. Brås på far sin förstås ;-) när det gäller dans förstås.

Nu är det fingervirkning på hög nivå.
Jag har hunnit vara på gravarna en snabbsväng, det är så fint - men så tungt under ytan....
Blir en sväng till i morgon - efter änglafesten och hockeyn...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0