Vit Söndagkväll

Ja alla intresserade - det snöar ikväll - därav rubriken, jag är väldigt glad över snön !
Äntligen - hoppas bara den ligger kvar både i morgon och nästa dag ! Gärna ända till i slutet av april nån gång.
Sen är jag nykter också  - därav rubriken- nej jag skojar bara , jag är nykter men det är jag väl allt som oftast !
Och tur var det eftersom jag idag tillbringat dagen på isladan och deltagit i fyra matcher - inte på is då men som matleverantör och lite kioskjobb och lite alltiallo, sen de två sista matcherna fick jag äran att sköta tidtagaruret- det är inte att leka med ska jag säga - nervös var jag ! Men det gick helt okej !
Sååå jag det är inte många saker jag inte provat på där, snart fixar jag det mesta - bara ismaskinen kvar nästan - men snart kanske jag vinkar från den också !
Nej skämt åsido- det är många duktiga och engagerade människor där mina söner är med och spelar - det tycker jag är jätteroligt ! Ni är duktiga mina vänner - det är trevligt att vara med er !!!
Stort tack också till lilla KärleksPrinzezzans bästis med familj som öppnar armarna för lilltjejen så att hon slipper vara alltför mycket och långa dagar på ladan.
Nu kom hon efter matchen och skulle ha sina skridskor för då var det ju skridskoskola så hon hann vara med en stund.
Men när vi kom hem så hade mellanKärlekskillen hög feber - igen.
Stackaren, jag förstod det nästan blek och glåmig som han varit... Jag hoppas det inte blir långvarigt bara !

Och storkillen hade varit i Clemensnäs och vunnit en hockeymatch så han kom just hem nöjd och glad !
Maken har nog snart landat i Växjö de for vid 7tiden i morse och ska få vara ute och jaga hela veckan, skjuta och träffa folk heter det va ?! En hel vecka med likasinnade - jag hoppas han njuter och får en bra vecka - det är han värd !!!

Nu ska jag gå och lägga mig - är lite trött efter den långa helgen - igår var jag ju på ladan också ( och fler med mig ) halva dagen och på kvällen var det den trevliga älgfesten i Stensele med lite förträff hos M & H.S Jättemysigt !
Tack för en trevlig helg alla involverade !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0