tillståndet oförändrat

Jag är samma Stannapanna som jag var i går - ingen halvknorr och ingen grymtning - kanske när jag skrattar men det har alltid låtit så, skyller på mina förfäder ;-)
Sen har jag nåt som liknar borst på benen men det brukar jag försöka ansa - när jag kommer ihåg det !!
Lite ont i armen där sticket är - men det är då lindrigt !

I eftermiddag åker jag och ungarna till Umstan och ska hälsa på lilla mammsen - nu ringde hon och
är jättehes och inte pigg så vi får väl se hur det här blir, vi åker ändå hon får ligga och ta igen sig medans jag skjutsar och hämtar och hejar på hockeykillarna.

Storkillen ska t Vindeln - om allt går väl, på hockeyläger, mellanK har TVÅ matcher i Umeå på lördagen  = ingen tid för shopping = tur för min stackars magra börs !
Och i morgon efter hockeyn skickar jag hem lilla K så hon får gå på ridlekis på söndag i vanlig ordning ! Hon kan ju inte missa det roligaste på hela veckan !!!

Nu ska jag hämta två tjejer från skolan och gå på fiket och äta sen lunch med mina vänner - sen blir det lite jobb till innan det bär i väg i eftermiddag !

Sköt om er allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0