stressdag

Och jag tror stressen sitter mest i mitt huvud- allt jag sätter upp på mina "att-göra-listor"
Jag har ett par att-göra-listor både för sånt som ska hända hemma, på jobbet och på fritiden.
Men de är bra, de hjälper mig att prioritera.
Fast idag var det mycket som inte var inplanerat så jag höll på få spader ! Men det löste sig !
Och så har jag fått mycket undanstökat och igångsatt.
I morgon är en ny dag med nya tag - jag hoppas det blir liiiiiiiite lugnare, att mina arbetskamrater har kryat på sig och att vi kan gå in i helgen lugnt och sansat ( jo det är mig jag pratar om- lugn och sansad )
Lilla K är bjuden på kalas i morgon kväll, storKillen åker till Vindeln och stannar kvar där till lördag så det blir jag och mellanK hemma i allskönsro.
Eller vänta min mamma med syster och deras respektive ska ju storma in - Häftigt !!!

Maken då - ja han är ju kvar i Växjö än och jag vet inte riktigt hur det går men jag hoppas han har en skön semester i alla fall!
Det blir ju min tur sen - eller hur !
Och jag får väl se var min kosa styr ;0)

Nu är det kväller !




Kommentarer
Postat av: Mallan

"Kärringresa" t Majorca? - ring isf, j hakar ;)

2009-11-28 @ 09:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0