Onsdag v 48

Hade tänkt mig en lugn kväll med barnen och bara må gott!

Men tji och tjo vad det går undan här hemma.

Allt som ska fixas och donas och jag ska göra det själv. Sen sätter jag press på mig själv också!
Men jag tar ett steg i taget !
Nu är då cykeln utkastad och återlämnad för att så småningom få plats för julgranen.
Skräpet är på återvinningen och ungarna är duktiga på att hjälpa till här hemma.
Mat blev det på bordet till slut. Och alla fyra hundarna har fått en kvällspromenad i snö/regnfallet.
Just ja - jag fick jobba en stund extra för vi har sjuklingar som ligger - stackrarna - hoppas de frisknar till snart !

Storkillen har varit och tränat med A- laget !? Var tvungen att ringa tränaren och höra om det skulle gå för sig- jag tycker han är för liten - men det var bara att komma och prova.
Han tyckte själv att det var jobbigt- men skönt- och skoj, lite snabbare spel än vad han är van!

Sen var mellanK med på en hundpromenad - han är fortfarande slut på - där gäller det att han tar det lugnt han är så trött.

I morgon hoppas jag på friska(re) arbetskamrater, svar på mail, svar på telefonsökningar, bärhjälp, goda ide´er, snöfall, minusgrader och en bra dag !

Vi ses och vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0