ljuset?

Kan det vara så att vi ser ljuset ??? Men i morse var jag så däckad så jag trodde jag skulle måsta ringa sjukan för egen del- men nu känns det något bättre- nu har jag t o m druckit en kopp te.
Barnen är - också på väg tillbaks, men det blir ingen skola i morgon , vi får se på torsdag hur vi gör. Allt beror på hur morgondagen är.
Jag hoppas det fortsätter åt rätt håll.
MellanKillen har pratat svininfluensa nu hela dagen, han är livrädd att vi ska få det, men det är inte jag... inte nu !

Vi längtar alla fyra tills vi får komma på macken och se vad som hänt där medans vi legat avslagna.
Jag både längtar och bävar, försöker trösta mig med att det säkert går att göra om sen om det inte blir bra, jag vill ju gärna vara med och bestämma. Just däför kanske men bara KANSKE är det bra att jag legat sjuk.
Jag kanske inte skulle tänkt outside the box som de gjort nu ...
Huuuuuva vad jag är nervös... men men, maken ser lite så där ... ja konstig ut när jag frågar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bli skönt att Barn o föräldrar får sprutas next vecka...krya på er*

2009-11-11 @ 11:19:02
URL: http://evalottastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0