Jag är kvar

Ingen fara på taket !

Veckan rusar ! Och jag med den .
Ingen boxing ikväll heller - lite less är jag men när jag inte ens kan dammsuga fikarummet på macken utan att få astmaanfall ( inte på grund av damm då ) så är det ju bara att glömma nån större ansträngning.
Att jag sen dammsugade av dammsugarkabeln det var en annan historia - jag skyller på att jag är så stark så jag vet inte om min egen styrka!?

Maken packar och studsar runt - letar och funderar - han åker kl 07.00 på söndagmorgon har J L bestämt - så de tar sig fram nån gång och får börja jaga !
Spännande spännande ! Vi har sagt att vi ska ha grillen varm när de kommer hem så vi får grilla lite gott kött- Maken bara skakar på huvudet.

Annars har vi hockey hela helgen på olika  håll- vet inte vad jag ska göra av lilla Prinzezzan på söndag - hon lär inte tycka det är skoj att vara på ladan hela dagen... men det löser sig.

Inte så mycket att berätt just nu - eller så är det massor och jag kan inte välja... men jag återkommer !


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har också dammsugat av en dammsugarkabel en gång...precis efter jag ätit dunderhonung...

2009-11-20 @ 10:46:29
Postat av: Maria

Om jag och Trollis inte är i Lycksele är Prinzzesan mycket välkommen till Gångarstigen 9. Hela dagen, för då har jag en glad dotter.

2009-11-20 @ 11:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0