fredagkväll

Är i umstan igen hos mamms- lilltjejen mår sisådär - väldigt trött och slut - den här sjukdomsresan tar hårt på henne. ALLA vi andra är på benen och hämtar oss - killarna har gått i skolan idag, jag har jobbat lite och maken har mest varit hemma m lilltjejen - det behövde de båda två !
Var upp m henne på sjukan idag men hon har nog ett virus som tar längre tid för henne än för oss andra att hämta sig ifrån.
Storkillen fick spruta idag - ont i armen har han.

Idol ikväll- jag hoppas Eddie åker - det är dax nu !

Jag har med mig vännen - i morgon kväll blir det Takida men först lite shopping ( jag ska sitta på cafet ni minns
;0) ooch sen blir det god middag nånstans på stan hoppas jag !


Sköt om er alla godingar !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0