TJohoooooo

Idag bär det av på G O D I S M Ä S S A i Schtaaan ( SKellefteå då ) Gissa om mitt godislöfte ( som jag bara har till mig själv ) Kommer att ryka under dagen - jag ska försöka hålla mig men jag vet hur det brukar vara .... En glass i alla fall kanske ...

Och Kanske kommer det en bild på nån godisbit !

Vi tar med lilla K en sån här sak är en upplevelse för en liten tjej på snart 6 år !
Godis och annat gott överallt och man blir bjuden på en hel del !

Så ser ni tre stycken som rullar fram i kväll så är det vi som kommer från Schtaaaan !

Kommentarer
Postat av: ÅM

Åhå vilken lyx! Godis som är såå gott =) Hoppas ni får en trevlig dag!

2009-05-06 @ 10:07:14
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du kan väl ta hem en "doggybag" till oss som inte fick följa med;) Systeryster

2009-05-06 @ 11:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0