Spik och panik

Nu har jag gjort det igen- handlat på impuls !
Jag hoppas bara att beställningen gick igenom måste hålla lite koll...
Arbetskompisen och jag har beställt tre st Shaktimattor- alltså spikmattor ! Vi ska bara ha varsinn men tog tre så ska vi sälja en till nån hugad ...

Det ska vara bra ! Så jag hoppas på resultat ! Den som väntar får se !

Nu blir det råjobb hela dagen innan vi tar "helg" och går hem och har "mysfredag"
I morgon är det Stensele runt !
Alla tre barnen ska delta !

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är skräckblandad förtjusning dessa spikmattor. Det gör ont som tusiken att lägga sig på dem, sen blir det skönt... men sen då kan ska kliva upp och alla "spikar" ska ploppa ut ur ryggen.. inte trevligt. Men man gör det igen och igen! =)

2009-05-15 @ 09:56:14
Postat av: LinjalenAnna

Jag köper gärna en spikmatta!

2009-05-15 @ 14:57:07
Postat av: Hera

Testade en hos syrran i Sandviken i höstas...skönt!

2009-05-15 @ 17:44:39
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom är underbara!!

2009-05-17 @ 22:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0