Sorg och kalas

Ja det var nog tyvärr så - det jag fasade för som jag hörde talas om i går morse...
Människan som omkom i en singelolycka i Sandsele verkar vara en ung tjej som är hemmahörande här i Storuman- omtyckt och duktig på det hon höll på med...
Mina varmaste tankar går till familjen och hennes nära vänner !
Det finns inga tröstens ord i en sån här stund- det försvinner inte... Tyvärr...

För oss som inte är direkt berörda av det tragiska som hänt fortsätter livet, man vill inte tro det när man är mitt inne i sorgens öga... men det gör det !

Vi tillbringade gårdagen i solskenet hos en vän , kaffe och surr.
På kvällen sköt vi lite lerduva för att sen landa i soffan!
Middagen bestod av grillat och den avnjöts på altanen för första gången i år !

Idag har det varit fullt upp med två fotbollsmatcher för mellanK - de förlorade båda men kämpade tappert !
Jag var medhjälpare i kiosken för att sen brassa på badhuset där lilla K hade badkalas m sina kompisar!
En trevlig tillställning med jättefina tårtor som en av mammorna bakat !

Nu ska jag äta rester från gårdagen och vad kvällen i övrigt kommer att innehålla vet jag icke än !

Här kommer nåt för dig vännen !

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud vad kul vi ska ha med Sivan och Sverre. Ut i skogen och lägga spår

2009-06-01 @ 20:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0