skitväder

Det blev verkligen skitväder idag - studsmattan må få vila sig ett tag , hoppas jag , de blir så blöta mina ungar om de ska hoppa i regnet - och kalla. Men kan man få in det i deras skallar -det återstår att se ...

vet ni att jag är nästan som när man var gravid ...
Alla andra är likadana som mig känns det som, jag ser och hör bara om alla andra i samma situation som jag är - i väntans tider !
Alla ska skaffa eller har skaffat sig valp!?
Det är hundnamn och raser hit och dit - så spännande - då hoppas jag ju naturligtvis på valpkurser till hösten också !
Så att man kan få gå dit !
Namn då ? ; Zingo, Iris, Siri, Azti, Sissi, Soda, Luna, Zita, Smacken, Svea, Simba, Zira och Zindy är namnförslagen så här långt .... Många är bra andra är mindre bra - det är ju en tjej....
Svea heter mamman Luna heter en annan liten valp här i storuman, Zita heter makens brorshund, sMacken .... ja det är ju som sagt en tjej- och hon kanske kunde heta , sOlja istället ?!
Nej skämt åsido ... det är svårt ... jag har ett annat förslag som jag suger på ett tag... men kom gärna m mera...

Nu ska jag spilla lite färg en stund innan det är boxning på kompis ;-)


Kommentarer
Postat av: Christina

Innan vi bestämde oss för namnet Alii hade jag Smilla som ett alternativ :) Ett annat,"Bergman" föll inte i god jord, men jag sparar det till framtiden... Who knows ;)

2009-05-05 @ 23:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0