Sexköpslagen

debatteras för fullt på tv just nu ... jag har inte engagerat mig i vad det gäller men jag är nog principiellt emot sånt- att man ska köpa sex för pengar alltså !

Men vi har i alla fall tillfredsställt ett par andra begär idag !
Shoppingtarmen gånger max och godistarmen !
Vi shoppade järnet på mässan- kommer godisnyheter och godispåfyllning inom kort - sen ligger vi i startgroparna att göra en större investering men det måste vi diskutera och bygga om lite inför så det tar ett par veckor till !
Men vi har ideer nu skulle vi bara haft 48 timmar per dygn så vi skulle kunna fixa det som skulle behöva fixas !
Men en sak i taget !

Lilla K har i alla fall haft den bästa dan i sitt liv !
Jag fick så mycket godis och saker bara för att jag är liten och söt , sa hon och var så änglalik så !
 Vi konstaterade att Maken inte fått nånting med sig hem i alla fall -vad det betyder får ni lista ut själva ;-)

Sen blev det i a f stan och lite shopping till - men vi var snabbt less - tog en matbit på en kinarestaurang och drog hemöver !
Ett snabbt kaffestopp i Sandsele så vips var vi hemma hos två killar som var övervänten !

I morgon ser jag fram emot att träffa lite vänner ! Och ett mellanK kalas !

Kommentarer
Postat av: Maria

En kaffetår kanske? =)

2009-05-07 @ 00:07:35
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0