Nu är jag

Slut som artist... Mina armar vevade på rätt bra tror jag ! Helt klart bland det roligaste som finns !

När jag kom hem målade jag sista varvet på en del , nu är det bara lite lösa prylar som ska färgläggas ... Men det tar jag pö om pö ... Har ju som lovat hjälpa till på andra ställen oxå ;-)

MellanK som  hade lite svårt m sömnen natten som var gick och la sig tidigt , samma sak m lilla K.
I morgon är det äventyr på G vi ska tiil Schtaaan Maken, Jag och lilla K
Det är mässa på Axfood - spännande värst !

Läste nåt på nätet ikväll som gjorde mig lite fundersam ... Jag hoppas att det inte är sant , att det är nåt konstig missförstånd som inte stämmer med verkligheten- annars funderar jag var världen är på väg...
Barn blir vuxna alldeles för snabbt och vad är det för mening att trakta efter det - att vara vuxen är en av de svåraste uppgifter man kan ha - och man bör passa på att vara barn länge... fast i o f sig är det inte lätt att vara barn alla gånger heller ...

Jag saknar just nu ...

Men sen funderar jag över mänskliga relationer- det är både spännande och svårt , när ska man ge och när ska man ta ? Hur långt får det gå ? Varför brister det ibland ? Hur gör man sina val ? Varför måste man ibland välja ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0