Jaaa

vad säger man... strålande sol och vackert väder... planerna för att dricka vin nästa helg m tjejer känns väldigt avlägsna...
Gårdagkvällen har satt sina spår...

Vi hade mycket roligt tycker jag! Om än jag är liiite förvånad över att man trots annonserad artonårsgräns släpper in alldeles för ungt folk på stället...
Men det var ett mycket bra arrangemang i övrigt , god mat , trevligt sällskap, och gott drickbart !
Duktiga människor som hjälper till och fixar och donar !

Kvällen fortsatte på ett av ortens uteställen som under kvällen anordnat hår och modeshow, mycket folk var det där, många som var väldigt fixade i håret , hörde ryktas att det var över 30 modeller som fixats!
Bra jobbat !
Vi dansade runt och surrade lite med folket som var ute.
Efteråt landade vi på altanen hos vännen som gjorde upp eld så grannarna kom farande och trodde det börjat brinna...
kl 02.30 låg jag iskall i min säng och huttrade - det var KALLT ute ...

Tack alla inblandade för en trevlig  kväll med hopp om repris!
Kanske redan till helgen- efter min norgeresa - nån som skulle med ;-)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0