fredagsmys

med barnen, syskonen Wahlgren, Carina Berg och Niklas Strömstedt lite glass och snacks.
Alltså tvkväll med ungarna, maken är ute och spanar efter älgspår på vägarna!

Barnen laddar för att springa Stensele Runt i morgon, Storkillen ska prova springa milen .... Tufft tycker jag !
Jag cyklar med honom, men först efter att lilla K och mellanK sprungit sina sträckor. MellanK har nerverna i gungning av nån anledning... Tävling ni vet !
Vi får väl se hur det går vi är lite småförkylda allihopa.
På kvällen ska det vara trevligheter, middag bl annat.

Jag önskar att jag skulle hinna en sväng på samhället (shoppingtarmen you know) också men det är nog att önska för mycket.
Fint väder har vi haft idag i alla fall - solen och värmen har äntligen hittat hit !
Lilla K var på badet i eftermiddag med kompis, skön avslutning på skolveckan, och jag hann lägga mig i solsängen en halvtimme - inte helt fel heller !
Efter maten åkte vi ner på kyrkogården och satte blommor på barnens farmors grav, nu har gravstenen kommit, det blev fint men är nog inte helt klart än...

Ett mail damp ner i min box idag - ett som jag väntat på länge, men just det här är för sent ... tråkigt men så är det nog, jag hoppas det blir bra ändå- jag tror det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0