fredag på en onsdag ?

Känns som det i alla fall...
men jag har ju haft en liten sjukling idag - i morse var vi på sjukan igen och fick den här gången penicillin som ska ta bort det onda i örat för lilla K
Stora K ringde i dag och berättade att han var och shoppade - kors i taket !
Så det ska bli spännande att se vad han handlat !
MellanK har varit på skolan , nyss var han hem och vände för att fara till kompis !

Har förresten en vävstol över om det är nån som är intresserad ? Vet inte mått eller nåt, men det kan jag ta reda på !

I morgon blir det lite jobb, innan vi ska åka t fjällen jag och vännen med barn!
Det blir skönt för maken som kan ägna sig i lugn och ro åt lite målning på jobbet för nu börjar det - allt som ska göras innan september ska göras NU, det kommer att vara lite rörigt ett tag men samtidigt är det jättespännande ! Som sagt målning till att börja med - och det - är jag bra på !
Sen är jag bra på att beställa grejor, så det kommer lite nytt snart - lite spännande så !

Träffade en vän idag som jag träffar alldeles för sällan, vi hinner aldrig surra klart känns det som, måste ta nya tag tycker jag ! Jag saknar faktiskt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0