Förkylning och målning

Vaknade upp i morse med skallen full med tjock trögflytande massa...
Gillar inte alls det eftersom jag har massor som jag skulle vilja få gjort och då passar det inte att vara förkyld ...

Jag överlevde i alla fall gårdagen med alla hockeyungar på bussresa till Leo´s Lekland i Brännland Umeå.
Det var väldigt trist väder i Umeåtrakten, regnigt och dant så vad tror ni man hittar på då när man bor i Umeå och har barn- jo man tar sig iväg på Leo´s med den påföljd att det var MEGAmycket ungar där ...
Men det gick bra, ungarna tyckte nog att det var trevligt och inga större olyckor som hände!

När vi kom hem var jag helt slut på och satt mig i soffan med en Dooley´s, byggde lite lego med lilla K och såg på Se upp för dårarna !
MellanK sov hos kompis - dit vi var och inspekterade nya familjemedlemmen en liten NobSvalp på ca 8 veckor.
Tidigare under dagen så fick vi se nykläckta valpar små som råttor.
StorK var i Sörle m farfar.

Idag har jag tillbringat dagen i Mejans nya hall m målarpensel och roller i högsta hugg. Vitt skulle det bli och så småningom blir det nog det , med några varv till !

Nu ska vi äta och sen blir det ridlekis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0