balfredag

Har varit och tittat på alla vackra balpar som äntrade röda mattan på hotellet ikväll.
Efter en massa fixande och trixande  med allt runt balen har jag förstått - men de har rott det iland , balkommitte´n
Snygga var de nåt alldeles fantastiskt, det är roligt att se hur fantastiskt vackra alla kan vara.
Ska bli spännande sen att höra vilka som fick banden som jag fått äran att texta idag !

Har hunnit uträtta massa ärenden också, surra lite m vänner, skratta lite, prata lite hund.

Jag måste verkligen anmäla mitt intresse t att delta m valpen i valpkurs t hösten, verkar vara så många som är m valp och tänker gå så jag är rädd att det ska bli fullt?!
Det är så spännande !
Har fått massa mail och kort på lilla valparna under sista veckan så , jag är alldeles virrig, darrig,stirrig?!

Imorgon är det en ny hård dag !!!

Kommentarer
Postat av: Jennie Gustafsson

Vem ska ha valpkurs?? Vill oxå gå.

2009-05-30 @ 11:56:44
Postat av: Stannapanna

Vet inte Jenny, men jag luskar- hör du nåt kan du väl höra av dig ?!

2009-05-30 @ 15:37:40
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0