tungt

idag har det varit en sån dag , roligt emellanåt, men ruskigt emellanåt ...

Nalovardo på förmiddagen och slalom för hela slanten med familjen ,.
Lilla K är ett slalomess ! Så fartig så hon körde sönder skidorna - få se hur vi gör nu`???
Jag hade ont i benen efter gårdagen , vet inte om det var skoterturen eller vad det var ?
Träffade lite folk och surrade lite grann ...

Lilla K pratade om att vi åkte lift ända upp t himlen där Gud bor , " och Gud - det är HON som bestämmer " sa lilla K - det ni Gud är en hon igen ! ( hon har sagt så förr )

Eftermiddagen och kvällen m vänner ljust men tungt ...

Jag känner sån oerhörd sorg när jag ser hur människorna runtomkring mår dåligt ... oj oj oj vilka spår hon lämnat tjejen
Hon har berört !
För sanning hon berör fortfarande många ...
Många ledsna själar - nu får vi finnas för varandra - så gott det går!
Och minnas glädjen som fanns...

Kärlek till er alla

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är en klippa min vän, jag vet inte om jag säger det nog ofta?? En trygg hamn i mitt oroliga liv... Jag hoppas du förstår hur mycket det betyder för mig/oss att ni finns där?! Kramar <3

2009-03-06 @ 22:57:51
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är fin Anna!! kram

2009-03-07 @ 22:30:14
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0