Sommartid...

Jo jo  , jag har ett längre tag haft svårt att sova hela natten, vaknar tidigt, tidigt vid 4 -5 tiden och har svårt att somna om , ofta ligger lillaK och/eller nån annan och snusar högt och ljudligt i mina öron, ljust är det och tankarna snurrar, jag brukar ibland plugga i mp3 spelaren så sussar jag sött nån timme till , nu är det slut på batteri så jag måste ladda den ...
Men men det brukar ge med sig när jag vant mig vid ljuset !

I morse så skulle jag dra fram stora klockan som sitter på vardagsrumsväggen precis över våra stora fönster, lillaK stod nedanför och undrade vad jag egentligen höll på med ???
Jo sa jag , jag skruvar fram klockan en timme för du förstår nu är det sommartid !
Då tittar hon ut genom fönstret och säger -
Men varför är all den här snön kvar då ???

Ja det kan man fråga sig ? Men den får gärna dröja sig kvar ett tag så vi får njuta länge !
Bara jag kan lära mig sova hela natten - men det kanske hör till åldern, jag har hört att man behöver mindre sömn när man blir äldre - snart fyller jag år ;-))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0