slut

slut på sportlovet nu , storK är i o f s ledig i morgon som det verkar, och mellanK blir hemma, han är inte alls pigg, hög feber så han kräks... ( intresseklubben antecknar )
Synd om honom !

Har som sagt haft en lugn dag, hemmamys, storK som var iväg och spelade hockey kom hem m en förlust i bagaget, tungt tror jag ,de var 11 man, de rullade som jag förstår på tre backar så en back fick spela två byten i stort sett och vila ett byte , storK var en av de backarna, det är konditionskrävande . Tungt . Sen blev en av killarna knätacklad så han fick uppsöka vård som jag fattade det ... men han var då med hem i a f.

Mormor var där och tittade hon tyckte de hade spelat bra.

Lilla K och jag var iväg m Å-M, kompisen fr Stensele och Mejan och hade mysrekreation ... härligt var det att avsluta veckan på det sättet.
Jag hade tagit en snabb rask promenad strax före - det var också skönt träffade E P och fick lite snabb update om hennes liv just nu. Najs att träffa bönan !  

Lilla K sa att det känns som Isa lever fortfarande - här inne (Hon pekade på sitt hjärta )det är så svårt att förstå att hon inte finns... ja sa jag men här inne ( pekade på mitt  hjärta ) Här lever Isa det kommer hon alltid att göra, så länge som vi lever..., Ja sa lilla K när hon inte finns då är det som att hon sover - jättelänge ...
Ja sa jag , det är väl så ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0