segsöndag

En riktigt så där seg skön söndag ...
Lilla K mår bättre - har lite feber men har inte mått illa eller kräkts nåt mer.
Hon har hållit sig hemma medans jag har drällt runt lite, var och hämtade prylar i morse som jag i all hast lämnat kvar igårkväll, åkte sen m Mejan t Loppan , fikade och inkasserade lite kuvert.
När jag kom hem var Maken och jobbade, vi var bjudna på middag hos bästa svågern m fru.
Supergod middag med supergod efterrätt.
Sen att vi fick gosa med nytillskottet Zita från Långsjöby var inte alls helt fel! Hela min familj är just nu jättevalpsugen!
Jag säger att det rycker i valpstockarna ! Men vi får väl se till sommaren.Men när vi såg den här lilla godingen ångrade jag mig nästan att vi inte också nappade !!!
Men men vi får väl se vad framtiden har till oss ...

Nu är det film m popcorn som gäller !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0